وبلاگ بزرگ ای اسپورت

اس ام اس و جوک

وبلاگ بزرگ ای اسپورت

اس ام اس و جوک

خواص به لیمو و گل گاوزبان

خواص به لیمو و گل گاوزبان

طرز تهیه دمنوش خواص به لیمو و گل گاوزبان در طب سنتی ایران در سایت جسارت

دمنوش به لیمو و گل گاوزبان,ترکیب گل گاوزبان و به لیمو,خواص به لیمو و گل گاوزبان,به لیمو و گل گاو زبان

طرز تهیه دمنوش خواص به لیمو و گل گاوزبان در طب سنتی ایران

دمنوش به لیمو و گل گاوزبان , ترکیب گل گاوزبان و به لیمو , خواص به لیمو و گل گاوزبان , به لیمو و گل گاو زبان

در این مطلب از سایت جسارت به طرز تهیه دمنوش خواص به لیمو و گل گاوزبان در طب سنتی ایران می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد .

یکی از مهمترین خواص به لیمو خاصیت آرامش بخش و تسکین دهنده اعصاب است. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در به لیمو می تواند بر تعادل هورمونی در بدن تاثیر بگذارد. خاصیت آرام کنندگی به لیمو به خوبی شناخته شده است و برای افرادی که استرس مزمن و مشکلات عصبی دارند توصیه می شود. همچنین به لیمو می تواند باعث سهولت و آرامش ذهن و بدن شود.

دمنوش به لیمو و گل گاوزبان

ترکیبات : گل گاو زبان – به لیمو  خواص تغذیه ای : تقویت قلب و اعصاب – رفع تپش قلب – رفع سرگیجه و صدای گوش – مقوی غده فوق کلیوی

افرادی که در حال تلاش برای کاهش وزن و لاغری هستند، در کنار رژیم های غذایی دیگر خود دم کرده به لیمو را نیز مصرف نمایند. به لیمو فقط دارای 2 گرم کالری است، همچنین این گیاه، غنی از ترکیبات عالی می باشد که باعث کاهش خوردن در وعده های غذایی دیگر می شود. علاوه بر اینها چای به لیمو طی فرایند های مختلف، موجب سوختن چربی در بدن می شود. در نتیجه این گیاه معطر و پرخاصیت موجب کاهش وزن شما می شود.

ترکیب گل گاوزبان و به لیمو

گل گاو زبان : 1- تقویت‌کننده اعصاب و روان و حواس پنجگانه، و نشاط‌آور است.  2-گل گاو زبان و برگ های تصفیه کننده خون است.  3- آرام کننده اعصاب است. 4- عرق آور است. 5- ادرار آور است. 6- گل گاو زبان کلیه ها را تقویت می کند. 7- سرماخوردگی را برطرف می کند. 8- برگ تازه گل گاو زبان برای درمان جوش‌های چرکین دهان اطفال، برفک، سستی بیخ دندان و رفع حرارت دهان موثر است. 9- عرق گل‌گاوزبان برای امراض سوداوی، وسواس و خفقان مفید است. 10- گل گاو زبان دارای منیزیم بوده و از سرطان پیشگیری می‌کند.  11- در درمان اختلال حواس کاربرد فراوانی دارد.

طرز تهیه دمنوش خواص به لیمو و گل گاوزبان در طب سنتی ایران

دمنوش به لیمو و گل گاوزبان , ترکیب گل گاوزبان و به لیمو , خواص به لیمو و گل گاوزبان , به لیمو و گل گاو زبان

یکی از خاصیت های منحصر به فرد این گیاه محافظت از ماهیچه های بدن است که در چای ها و دمنوش های دیگر این خاصیت کشف نشده است. چای به لیمو به عنوان یک مکمل ورزش نیز محسوب می شود. به همین دلیل مصرف دم کرده به لیمو قبل از تمرینات ورزشی توصیه شده است.

خواص به لیمو و گل گاوزبان

12- گل گاو زبان شکم را نرم و کیسه صفرا را باز می‌کند، اَخلاط سوخته سوداوی را از معده خارج و عوارض آن را از بین می‌برد. 13- در تنظیم اختلالات ادراری و تعریق، موثر است.  14- گل گاو زبان در درمان برونشیت موثر است. 15- بی اختیاری دفع ادرار را درمان می کند. 16- التهاب و ورم کلیه را درمان می کند. 17- گل گاو زبان در درمان بیماری سرخک و مخملک مفید است. 18- ضماد برگ های گاو زبان برای رفع ورم موثر است. 19- برگهای گاوز بان را بپزید و مانند اسفناج از آن استفاده کنید. 20- برگهای تازه گل گاو زبان دارای مقدر زیادی ویتامین C می باشد و در بعضی از کشورها آنرا داخل سالاد می ریزند.

خواص به لیمو و گل گاوزبان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.